kort bijpraten - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van MarianneinCuba - WaarBenJij.nu kort bijpraten - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van MarianneinCuba - WaarBenJij.nu

kort bijpraten

Door: Marianne

Blijf op de hoogte en volg

06 Februari 2015 | Nederland, Utrecht

Beste mensen,

Even een kort verslagje. Met veel moeite heb ik een vaste PC kunnen vinden en toegang tot internet. helaas staan mij reisverslagen zelf op mijn Ipad en heb ik dus WIFI nodig om die integraal te plaatsen.

Tot nu toe gaat het prima, een temperatuur van 25 graden helpt daar zeker bij. We hebben al wat aardige plaatsen gezien, gewandeld, in een roeiboot gevaren, gegeten, gedronken.

gezelschap is prima, daar houd ik het wel drie weken mee uit. Het land is toch wel anders dan ik van te voren dacht, maar daar hoop ik later meer over te kunnen vertellen.
Ik hoop later wel kans te hebben de verslagen te kunnen plaatsen, moet nu dus even zuinig zijn met mijn internetminuten, want de kaart die je daar voor nodig hebt, is niet altijd verkrijgbaar.

Voor nu. Hartelijke groeten

Marianne



  • 06 Februari 2015 - 09:18

    André:

    6.2.15
    Fijn Marianne weer iets van je te horen.
    Het is niet zo erg om eens 'n tijdje niet te hoeven communiceren met mails en whata app jes, denk ik.
    Geniet maar lekker van de reis en de omgeving.
    Zag gisteren De Mol op Sri Lanka: Is n erg mooi en fijn land lijkt me.
    Veel plezier, geniet van de lekkere warmte; hier is de gevoelstemperatuur min 5.
    Morgen gaan we met Floris naar Ouwehand
    Liefs
    André

  • 06 Februari 2015 - 11:23

    Marijke:

    Hoi Marianne,

    Dat is dus echt vakantie vieren zonder Wifi, wel zo rustig, is helemaal niet zo erg, behalve dan dat wij niet van die leuke verslagen van je krijgen, maar dat is minder erg, horen straks je verhalen wel.
    25 Graden wat heerlijk !!!
    Geniet er maar van en van al het moois dat je gaat zien en van de heerlijke Cubaanse muziek !
    lieve groetjes,
    Marijke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Utrecht

Cuba 2015

Rondreis door Cuba

Recente Reisverslagen:

24 Februari 2015

weer thuis

24 Februari 2015

21/22 februari

24 Februari 2015

20 februari

24 Februari 2015

19 februari vervolg

19 Februari 2015

19 februari

Actief sinds 30 Jan. 2015
Verslag gelezen: 91
Totaal aantal bezoekers 3801

Voorgaande reizen:

30 Januari 2015 - 22 Februari 2015

Cuba 2015

Landen bezocht: